昨日香港掛了一個對所有打工仔來說是個最無謂的八號風球, 因為掛風球的時間就在昨天的收工時間至今天的開工時間(18:00-06:30am), 就一d放假的機會都沒有, 慘~~~  不過, 我都總算是舒舒服服地過這一天, 因為我全日在公司都無做野。 哈哈!
 
         在八號風球的晚上, 睇了一套迪士尼音樂電影-搖滾夏令營Camp Rock, 對於有中英文字幕, 真的很方便, 想睇中文又得, 睇下英文又得, 而我選擇了跟著他們的英文去看。 開始時不是太明白講d乜, 不過跟下跟下, 我就完全跟得上他們的說話節奏加上談話內容。 哈哈, 我英文又進步了不少。
        2008年迪士尼音樂電影-搖滾夏令營Camp Rock
 
         回想起, 我已經很久沒有睇英文片了, 可能之前睇得太多的關係, 覺得有些膩, 而轉睇左一些日本電影, 卡通片-龍珠, 和香港的電視劇集。  原來真的不能對住同一類型太耐, 會好悶呢。 所以要得閒轉下, 才會學習得更加多。
 
         

dragonballtop

         而呢排睇返陪伴住我們呢幾十年長大的卡通片-龍珠一世, 由孫悟空細細個開始睇, 經歷許多唔同的訓練, 我覺得好懷念, 好開心, 而且見到悟空要不斷遇見更多事, 才會比其他人強, 就如我們的一生一樣。 一直在長大中, 遇見到更多的事情, 才會令我們學習更多了。  我要繼續努力, 變成更強的戰士, 超級撒亞人~~
 
     buruma gokuu uron puaruyamucha kamesen pirahu karin red  kuririn  chaozu  turusen uranai   pikkoro maju
 
 
超級菲比斯

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 騏- Ricky Yau 的頭像
    騏- Ricky Yau

    騏- Ricky Yau 的部落格

    騏- Ricky Yau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()